czwartek, 2 kwietnia 2015

MAQPRO BY KATOSU - podkład w kremie.

Paletka kremowych podkładów MaqPro jest ze mną od świąt Bożego Narodzenia ii zdążyłyśmy się ze sobą bardzo zaprzyjaźnić. Paletki tej firmy od dłuższego czasu "chodziły" za mną jednak za każdym razem kiedy podejmowałam decyzje o ich zakupie mój koszyk dalej pozostawał pusty. Nie chciałam wydawać pieniędzy na produkt, który nie byłby przeze mnie w 100% wykorzystany, a paletki dostępne w ofercie firmy moim zdaniem nie były dobrze skomponowane kolorystycznie. Jedna paletka miała zbyt dużo cielistych odcieni druga z kolei same niebieskości, fiolety i zielenie. Nie mogłam znaleźć produktu, który satysfakcjonowałby mnie w pełni. Aż nagle pewnego dnia pojawiła się zapowiedź paletki skomponowanej przez KatOsu.





Kasia stworzyła moim zdaniem rzecz świetną. Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że drugi rząd w palecie jest zupełnie niepotrzebny. Nic bardziej mylnego! Paleta przychodzi do nas w małym, podręcznym, plastikowym opakowaniu dzięki czemu śmiało możemy ja zabrać ze sobą w podróż czy do torebki ponieważ jest lekka i nie zajmuje dużo miejsca. W środku znajduję się limitowany zestaw 10 kolorów. Łączna pojemność to 30ml. Po trzech miesiącach używania stwierdzam, że produkt jest bardzo wydajny. Górny rząd palety został skomponowany w taki sposób, żeby można było używać go "od razu". Pierwsze trzy odcienie służą mi do ukrywania zasinień w okolicy pod oczami, szczególnie w wewnętrznym kąciku. Świetnie neutralizują fioletowo-siny kolor dzięki czemu nie muszę używać ciężkich, mocno kryjących korektorów. Wystarczy tylko lekki, rozświetlający i moje zasinienia są niewidoczne. Dodatkowo służą mi również do ukrycia małych niedoskonałości na twarzy. Mieszając odpowiednio różne kolory możemy stworzyć podkład w idealnym dla nas odcieniu. Posiadam bardzo jasną cerę i ciężko jest mi znaleźć podkład doskonale do mnie pasujący. Dodaje wówczas odrobinę białego koloru i mogę cieszyć się cudownym odcieniem kosmetyku.  Dalej znajduje się piękny, chłodny odcień szarości, który może posłużyć do wypełnienia brwi. Ja mieszam go z brązem i używam do konturowania twarzy. Dolny rząd pierwszy raz wykorzystałam w noc sylwestrowa kiedy to  zapomniałam zabrać ze sobą zielony korektor, który pomógłby mi zakryć moje niedoskonałości. Szybciutko więc zmieszałam ze sobą odpowiednie kolory i uzyskałam pożądany odcień. Bez problemu możemy stworzyć również fioletowy korektor czy niezliczoną ilość kolorów pomadek oraz róży dzięki czemu nasze usta i policzki będą w tym samym kolorze co spowoduję, że nasz makijaż będzie spójny. Jeśli jakiś kolor szczególnie przypadnie nam do gustu wystarczy przełożyć go do mniejszego pudełeczka. Unikniemy wówczas konieczności mieszania codziennie na nowo danych kolorów. Produkt możemy nabierać za pomocą szpatułki bądź pęsety. Uważam, że Kasia stworzyła niesamowity produkt. Dzięki tej palecie jedynie wyobraźnia może być naszym ograniczeniem, ponieważ produkt zawiera wszystkie podstawowe kolory, z których możemy stworzyć całą feerie barw. Podkłady w kremie MaqPro by KatOsu pozwalają mi się niesamowicie rozwijać. Wystarczy odrobina wyobraźni oraz wolnego czasu :) i ta satysfakcja kiedy tworzymy coś sami - cudowne uczucie :)


Niżej przedstawie Wam tylko część kolorów jakie dla Was zmieszałam. Jedyne co mogę jeszcze powiedzieć to : bawcie się, odkrywajcie piękny świat kolorów, łączcie je ze sobą i czerpcie z tego radość :)

kolory mogą różnić się w zależności od ustawień monitora


Paletka MaqPro by KatOsu dostępna jest w sklepie bestmakeup.pl  i kosztuje 109,00 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...