poniedziałek, 26 października 2015

JESIENNY MAKIJAŻ DZIENNY.

Jesień to dla mnie jedna z najpiękniejszych pór roku, z magicznym klimatem i bajeczną kolorystyką. Co roku na nowo zachwycam się barwami jakie ta pora roku Nam przynosi. Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moją propozycje makijażu jesiennego idealnego na dzienne wyjście. Malując dodatkowo kreskę czarnym eyelinerem nadamy oku bardziej wieczorowego charakteru. Cały sekret tkwi w przepięknym pigmencie, który "robi" cały makijaż. Mowa tutaj o produkcie marki Inglot AMC sypki cień do powiek nr 85. Pigment jest w kolorze średniego brązu, który mieni się na zielono-niebiesko. Ja dostrzegam również odrobinę srebra i fioletu a podczas nakładania go na powiekę, pod lekkim kątem zauważyłam również odrobinę różowego. Dzięki temu makijaż jest niejednoznaczny, tajemniczy i bardzo ciekawy. Na pewno będzie zwracał uwagę. Jest to coś cudownego i kiedy myślę o jesiennym makijażu ten produkt jako pierwszy przychodzi mi do głowy i jest zarezerwowany przede wszystkim na tą porę roku.




Użyte kosmetyki:
Twarz
Podkład Inglot HD nr 71
Puder Ben Nye kolor Cameo
Korektor Mac  Pro Longwear Concealer NC 15
Bronzer Inglot 505
Rozświetlacz Makeup RevolutionVivid Baker Highlighter Golden Lights
Róż Catrice Defining Blush 020 Rose Royce
Oczy:
Inglot pigment 85 na całą ruchomą powiekę.
Kobo pigment 504 Mint Cream w wewnętrznym kąciku oka.
Zoeva paleta cieni Naturaly Yours ( Sotf&Sexy, Slow Dance)
Inglot beżowa kredka na linię wodną  Kohl Pencil 05
Brwi:
Anastasia Beverly Hills Brow Wiz Dark Brown
Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel
Usta:
Bouriois Rouge Edition Velvet 07 Nude-ist
Rzęsy
Tusz L'oreal  Volume Million Lashes So Couture
Ardell Połówki rzęs 318




 

Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja propozycja :)
Pozdrawiam i widzimy się w następnym poście :)

Fot. T-Shot Photographe Studio


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...